Pages

Thursday, February 11, 2010

Wanita Hiburan

Senjata syaitan ialah perempuan atau artis yg menghiburkan Lelaki.Saban hari kita menyaksikan Perkara ini di mana perempuan telah menjadi tren menghiburkan lelaki. Padahal perempuan berkenaan Merupakan senjata & bala tentera iblis Laknatullah.

ZAMAN FITNAH

Sebenarnya semua ini mengingatkan kita bhawa skrang ini zaman fitnah.Bila terdedah sahaja aurat, wanita berpakaian menjolok mata,maka bebrbgai kemungkinan maksiat boleh berlaku.

Tapi dlam hal ini kita x boleh myalahkan pihak lelaki shja.Oleh itu, Kaum wanita kenalah berwaspda.Pakaian biarlah bersopa. sebab tidak siapa tahu, mlang tidak berbau & tidak mengenal Bulu.

Di dlm islam mmg ada batas2 aurat utk lelaki & wanita di dlm & diluar rumah, di antara sesama keluarga(mahram).Islam juga meminta setiap lelaki & wanita supaya menundukkn pndangannya apabila berhadapan dgn yg Bukan mahramnya.

Sedangkan para artis skrng ni sibuk mendedahkan aurat mreka,seolah2 ia merupkn seni & keindahan yg perlu dinikmati.Pdahal keindahan yg mengandungi bara api,yg akn menjerumuskn ke dlm neraka.Semoga kita terhindar dari godaan tubuh para artis yg telah dihinggapi syaitan.

WANITA MEMAINKAN ALAT2 MUZIK
apabila wanita memainkan alat2 muzik sambil mempertontonkan auratnya di hadapan berjuta2 lelaki,maka inilah syaitan yg berkeliaran.Kerana alat2 muzik yg dimainkan sambil mendedahkan tubuh & dgn cara yg melalaikan,adalah Haram hukumnya di dalam Islam.

* jika Kita lihat skrng terlalu rmai artis2 wanita yg muncul ibarat cendawan tumbuh selepas ujan.tp semuanya yg mendedahkn aurat mereka.seolah2 mereka tidak takut dgn azab Allah yg sgt dasyat.Mereka tidak takut ke dgn sakaratul maut.adakah mereka x tahu?bukan kah waktu skolah dulu diwajibkn bertudung.ke mereka mmg suka pda dosa. mereka ni sedara syaitan ker? nak Tahu lebih lanjut ttg iblis laknatullah ni boleh lah baca buku 40 SENJATA IBLIS BESERTA BALA TENTERANYA-Abu ahmad Yasin-

-semoga hidup kita sentiasa dirahmati & diberkati Allah S.W.T.Sesungguhnya yg kurg baik tu dtg drpda saya sendiri,yg baik itu dtg nya drpda Allah S.w.t-

0 comments: